Gå videre til hovedindholdet

Velkommen til min blog - Lidt om mig.

Hej Alle og velkommen til min blog.

Jeg vil herunder lige prøve at liste nogle af de sider som oftest er at finde på:

Joomla
Jeg er lidt af en "teknørd" og har blandt andet kodet hjemmesider i Joomla. Hvorfor jeg ofte er online i deres forum. F.eks. via mit indlæg her.


n4g
Foruden at elske at lege med hjemmesider nyder jeg også et spil på min ps4. Jeg er derfor også aktiv via forummet på n4g. Min profil ses her.


PunBB
Foruden at kode via CMS'et Joomla bruger jeg også forum softwaret PunBB. Så jeg er ofte aktiv på deres hjemmeside hvis jeg får problemer med noget. Det kan være du har samme problem med følgende som mig?


Det var alt for denne gang. Jeg opdatere min personlige blog måske lidt uregelmæssigt - Kun når jeg har noget relevant at dele med jer.


Kommentarer